torstai 13. lokakuuta 2016

Oppimissopimus

Missä olen hyvä/mitä olen oppinut tänä syksynä?

Vain kahden kuukauden opintojen aikana olen oppinut omasta ammattialastani paljon. Olen oppinut kommunikoimaan "työkavereiden" kanssa ihan eri tavalla kuin ennen (tiimioppiminen), Illustratorin ja Photoshopin käytössä olen kehittynyt runsaasti. Yleinen asenteeni päivittäiseen työskentelyyn on myös mielestäni parantunut huomattavasti.

Missä on parannettavaa?

Parannettavaa minulta löytyy tiimioppimisesta kuitenkin. Olen johtajan tyyppinen persoona, pidän omasta äänestäni ja haluan tulla kuulluksi ja nähdyksi. Haluaisin ottaa haltuun monipuolisemmin tiimityöskentelyn eri osat, kehittyä. Stressiä minun pitäisi kestää paremmin, varsinkin kun työssäoppimisjakso on edessäpäin.

Mitä odotan opinnoiltani?

Odotan opinnoiltani monipuolista osaamista kaikissa visualistin mahdollisissa työtehtävissä. Haluan siis että minulla on hyvät mahdollisuudet mennä oman ammattialani töihin, sekä jatkaa opintojani. Omana unelmana on oman valokuvausliikkeen/studion perustaminen, ja visualistin opinnot antavat siihenkin monella tavalla hyvän pohjan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

PageList

Custom Drop-Down